VÝBĚR ZBOŽÍ

1. Jaká je kvalita materiálu (samotné látky, bavlny)?

Kvalita a materiál daného výrobku jsou vždy uvedeny v popisu produktu.

2. Kdy bude vyprodaný produkt na skladě a zda ho vůbec ještě budeme mít?

V EMI se snažíme přizpůsobovat trendům a trhu, proto je možné, že některé vzory povlečení, přehozů a jiných produktů již v nabídce mít nebudeme. Nicméně, někdy se jedná pouze o výpadek materiálu, proto je ideální sledovat naši stránku www.emi.cz, popřípadě se telefonicky informovat o dostupnosti produktu.

3. Jaké je složení jednotlivých produktů?

Složení a materiál daného výrobku jsou vždy uvedeny v popisu produktu.

4. Jaká je gramáž jednotlivých produktů na m2?

Gramáž produktů je uvedena u jednotlivých popisů produktů.

5. Jak objednat povlečení v nestandardních rozměrech?

Při nestandardním rozměru zboží je vždy potřeba zadat do košíku podobný rozměr, který máme v nabídce. Následně je v části košík prostor pro poznámku. Tam je potřeba uvést přesný rozměr zboží, který požadujete. My podle Vámi zadaného rozměru stanovíme cenu a v objednávce ji upravíme. Cena je přibližně stejná jako cena podobného rozměru. Pokud Vámi zadaný rozměr neumíme vyhotovit, informujeme Vás o této skutečnosti telefonicky a domluvíme se na dalším postupu.

REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES

1. Jaké mám výhody při registraci?

Možnost sledování své objednávky, rejstřík Vašich objednávek, kde si i po určité době můžete vyhledat objednávané zboží, vyplněné údaje bez potřeby opětovného vyplňování. Aktuálně pracujeme i na věrnostním programu, který Vám přinese několik výhod.

2. Jak mohu získat slevový kupón?

 Aktuálně pracujeme na věrnostním programu, který zákazníkům nabídne větší množství slev a kupónů. Kromě toho pravidelně nabízíme vybrané výrobky s jedinečnou slevou, popřípadě dárkem.

3. Pokud jsem registrovaný zákazník, mám nárok na pravidelné slevy jako věrný zákazník?

Aktuálně na věrnostním programu pracujeme. Po dokončení budeme nabízet širokou škálu věrnostních a zákaznických slev.

4. Mohu si zboží objednat i telefonicky?

Ano, na našem webu provozujeme také zákaznickou podporu, kde Vám milé kolegyně vždy rády s objednávkou pomohou.

DORUČENÍ A PLATBA

1. Kdy mi bude doručena zásilka?

Děláme vše pro to, aby Vaše objednávky byly odeslány v co nejkratší možné době, a to ideálně do 24 hodin. Ale někdy nastane situace, kterou ani my nedokážeme ovlivnit, jako výpadek materiálu, vytíženost kurýrní společnosti, technický výpadek či personální absence. Tehdy se doba dodání může prodloužit, za což se předem omlouváme.

Pokud je balík od nás expedován, naši zasmluvnění přepravci garantují dodání Vaší objednávky již druhý den, vždy však podle vytíženosti.

2. Jaká je cena dopravy?

Standardně je cena dopravy při objednávce do 1500 Kč zpoplatněna částkou 130 Kč. Při objednávce nad 1500 Kč (včetně) je doprava zdarma.

3. Kolik dní mám na vyzvednutí zásilky při osobním odběru na prodejně?

Při osobním odběru na prodejně není určena maximální lhůta pro vyzvednutí zásilky, pokud se ale po druhém až třetím upozornění o uložení zásilky na prodejně kupující nedostaví, objednávka se automaticky zruší.

4. Doručujete objednávky i o víkendu?

Ne, jelikož to dělá málokterá přepravní společnost s výjimkou vánočního období. Rovněž nemáme ani tuto nadstandardní přepravní službu zasmluvněnou. Avšak do budoucna plánujeme využívat odesílání přes odběrné boxy, kde si své zásilky můžete vyzvednout ve Vámi vyhovujícím čase.

5. Doručujete zásilky i do jiných zemí než do České republiky?

Objednávky vytvořené na stránce www.emi.cz doručujeme pouze v rámci České republiky.

Pokud si přejete doručení do jiné evropské země, můžete si vytvořit objednávku na následujících stránkách:

Slovensko - www.emi.sk

Maďarsko - www.emishop.hu

Ukrajina - www.emishop.ua

Pokud si přejete objednávku odeslat do jiné země v rámci EU, je možné toto doručení zajistit, avšak za výrazný příplatek na poštovném.

6. Kde mohu sledovat svou zásilku?

Po odeslání zásilky z našeho skladu obdržíte informační e-mail s číslem zásilky. Následně můžete sledovat stav Vaší zásilky přímo na stránce vybraného přepravce.

7. Jaké jsou možnosti platby?

* Hotovostí/kartou na prodejně - Akceptujeme karty Visa, Visa Electron, Maestro a MasterCard.

Kartou nebo v hotovosti můžete zaplatit zboží přímo u nás na prodejně, kterou najdete ve městech Sabinov, Prešov, Košice, Poprad a Žilina.

* Platba na dobírku - Zboží zaplatíte přepravci v hotovosti nebo kartou při převzetí zásilky na Vámi uvedené adrese.

* Platba kartou online - Svou objednávku můžete zaplatit kartou, která má povolené platby na internetu. Jedná se o pohodlný a bezpečný způsob bezhotovostní platby.

Aktuálně přijímáme platební karty Visa, Visa Electron, Maestro a MasterCard.

* Bankovním převodem - Platbu za zboží můžete realizovat také prostřednictvím online bankovnictví. Na Vaši e-mailovou adresu pošleme informace potřebné pro uskutečnění platby přes elektronické bankovnictví. Platbu můžete provést do 3 dnů od vystavení objednávky. Nezapomeňte vyplnit všechny potřebné údaje, zejména variabilní symbol, jinak se může proces prodloužit. Zboží Vám odešleme až po zaevidování platby na našem účtu.

* Dárkovou poukázkou EMI - Dárkový poukaz na nákup v e-shopu EMI můžete uplatnit na celý sortiment. Zadejte kód dárkového poukazu do kolonky „Použít kupón“ v nákupním košíku. Následně Vám bude částka dárkového poukazu odečtena z ceny objednávky. V rámci jedné objednávky můžete uplatnit vždy pouze jeden kupón.

8. Jaké jsou možnosti platby v zahraničí?

Pokud chcete platit objednávku ze země, ve které nemáme eshop, je potřeba na základě telefonického rozhovoru dohodnout platbu bankovním převodem předem.

9. Mohu si v prodejně EMI nakoupit zboží i bez objednávky?

Samozřejmě, každá prodejna slouží kromě výdejního místa také ke standardnímu prodeji zboží. Zboží si tam můžete nakoupit jako v klasickém obchodě.

Aktuální nabídku produktů v našich prodejnách Vám rádi ověříme, stačí, když nám pošlete zprávu na ahoj@emi.cz nebo zavoláte na naši infolinku +421 233 057 083.

10. Platí se za převzetí objednávky v prodejně nějaký poplatek?

V našich kamenných prodejnách je vyzvednutí objednávky zdarma.

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

1. Kurýr mi přinesl poškozený balík. Musím ho převzít?

V případě, že Vám kurýr donese poškozený balík, doporučujeme ho nepřebírat a sepsat s ním reklamační protokol. Následně kontaktujte náš zákaznický servis na ahoj@emi.cz

2. V mé objednávce je poškozené zboží. Jak mám postupovat?

Pokud Vám bylo doručeno poškozené zboží, neváhejte se co nejdříve obrátit na náš zákaznický servis.

Žádost nám zašlete na mail ahoj@emi.cz s přiloženými fotkami balíku a jeho obsahu, Vaši žádost budeme řešit během pracovních dnů, a to během několika hodin.

3. V mé objednávce chybí objednané a zaplacené zboží. Jak mám postupovat?

Pokud Vám nebylo doručeno zboží, které jste si objednali, neváhejte se co nejdříve obrátit na náš zákaznický servis.

Žádost nám zašlete na mail ahoj@emi.cz, případně zavolejte na naši infolinku +421 233 057 083 a chybějící zboží Vám okamžitě doručíme.

4. Je možné vyměnit zakoupené zboží?

Vámi zakoupené zboží v našem obchodě Vám vyměníme. Spolu s vyplněným formulářem pro vrácení zboží a kopií faktury nám ho pošlete na adresu GLS Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava, Česko. Ve formuláři uveďte, jaké zboží požadujete na výměnu. Pokud je hodnota zboží vyšší než již zakoupené zboží, rozdíl částky zaplatíte při doručení na dobírku. Pokud se jedná se o zboží v nižší hodnotě, vzniklý peněžní rozdíl Vám vrátíme na číslo účtu uvedené ve formuláři.

5. Je možné vrátit zakoupené zboží?

Vámi zakoupené zboží v našem obchodě nám můžete vrátit a my Vám vrátíme peníze. Spolu s vyplněným formulářem pro vrácení zboží a kopií faktury nám ho pošlete prostřednictvím kurýra na adresu GLS Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava, Česko.

6. Je možné reklamovat zakoupené zboží?

Zakoupené zboží v našem obchodě lze reklamovat. Spolu s vyplněným formulářem pro vrácení zboží a kopií faktury nám ho pošlete prostřednictvím kurýra na adresu GLS Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava, Česko1.

7. Objednané zboží mi dosud nebylo doručeno. Jak mám postupovat?

Pokud Vám nebyla doručena Vaše objednávka, případně její část, neváhejte se co nejdříve obrátit na náš zákaznický servis, kde nás můžete kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.

Kontakt: e-mail: ahoj@emi.cz, telefon: +421 233 057 083.

8. Kde najdu formulář pro reklamaci?

Formulář pro vrácení zboží je zároveň dokladem při výměně zboží. Je součástí potvrzujícího e-mailu, který Vám byl po vytvoření obejdnávky doručen do e-mailu spolu s fakturou a reklamačním řádem. Pokud potvrzující e-mail nemůžete v hlavní poště najít, zkuste si zkontrolovat záložku Spam nebo Reklamy.