Na naší webové stránce naleznete uživatelské recenze produktů, které pocházejí z různých zdrojů, včetně ověřených nákupů z našeho internetového obchodu. Naším cílem je poskytovat vám, našim zákazníkům, autentické recenze a transparentnost jejich původu, jakož i procesu ověřování. Na recenze našich produktů na Googlu a sociálních sítích nemáme žádný vliv a nemůžeme ověřit jejich autenticitu či záměr.

Ověřený nákup

Odznak „Ověřený nákup“ se uděluje pouze recenzím produktů zakoupených přes uživatelský účet zaregistrovaný v našem internetovém obchodě.

Neověřený nákup

„Neověřený nákup“ znamená, že nemůžeme zaručit pravost recenze, protože autor buď není přihlášen do svého účtu, nebo je přihlášen, ale nekoupil produkt přes náš internetový obchod.

Hodnotící kritéria

Hodnocení

Globální hodnocení produktu

Toto číslo představuje průměrné hodnocení kvality produktu získané ze všech ověřených i neověřených zdrojů recenzí.

Celkové hodnocení ověřených nákupů

Toto procento představuje průměrné hodnocení kvality produktu získané ze všech ověřených recenzí, tedy od zákazníků, kteří nakoupili v našem e-shopu daný produkt přes svůj uživatelský účet.

Recenze v ostatních zemích

Tato hodnocení pocházejí od zákazníků, kteří ohodnotili naše produkty na zahraničních doménách EMI, jako je emi.sk, emi.cz, emishop.hu, emishop.com.ua, emi.si, emishop.hr.
Jsou pro vás automaticky přeloženy z cizího jazyka do češtiny pomocí nástroje Google Translate. Vždy máte možnost „zobrazit originál“ recenze v příslušném jazyce. Recenze z ostatních zemí jsou také získány z ověřených i neověřených zdrojů nákupů.

Schvalování recenzí

Každá recenze prochází procesem automatizované kontroly a schvalování. V případě výpadku služeb se recenze nacházejí ve statusu „čeká na schválení“ a systém je vyhodnotí, jakmile je to možné.

Pokud vaše recenze nebyla zveřejněna, možná porušila pokyny pro uživatelské recenze. V takových případech máte možnost napsat recenzi znovu a v souladu s pravidly.

Pokud si myslíte, že vaše recenze byla zamítnuta nespravedlivě, můžete kontaktovat naši zákaznickou podporu a požádat o další pomoc.

Recenze nejsou schváleny a zveřejněny v případě, že:

  • obsahují externí odkazy, phishingové nebo škodlivé stránky,
  • obsahují adresy URL s označeními zprostředkovatele nebo affiliate kódy,
  • obsahují zavádějící nebo jinak neaktuální informace (o ceně, složení nebo dostupnosti produktu, které se mohou časem změnit), fakticky nesprávné informace nebo informace, jejichž hlavním účelem je propagace jiné společnosti, webové stránky nebo speciální nabídky,
  • obsahují otázky nebo irelevantní informace, které se netýkají produktu,
  • obsahují projevy nenávisti, nadávky, obtěžování, výhrůžky, útoky na lidi, pomluvy nebo pobuřující obsah, násilí, podvody, nezákonné aktivity a nebezpečné činnosti.

Recenze mohou obsahovat informace na doporučení nebo nedoporučení produktu, nemusí obsahovat konkrétní informace o materiálech nebo vzhledu výrobku.

Jak napsat konstruktivní recenzi?

Vaše recenze produktů pomáhá dalším zákazníkům, ale také nám. Díky vám umíme neustále zlepšovat naše produkty, a proto je důležité dbát na to, aby vaše hodnocení bylo konstruktivní, tedy podloženo skutečnou zkušeností s produktem.

Chceme znát váš názor, ať už je pozitivní nebo negativní. Prosíme, držte se zásad pravidel pro zveřejňování uživatelských recenzí, které jsme přesněji popsali v sekci „Schvalování recenzí”.

Děkujeme, že aktivně hodnotíte naše produkty EMI. Ať už je to pozitivní nebo negativní recenze, pomáháte ostatním zákazníkům činit informovaná rozhodnutí.