Vaše spokojenost je pro nás nesmírně důležitá. Pokud vám zakoupený výrobek nevyhovuje nebo s ním nejste z jakéhokoli důvodu spokojeni, můžete jej jednoduše vrátit nebo vyměnit do 30 dnů od doručení.

V případě jakýchkoli dotazů nás můžete kontaktovat na adrese: ahoj@emi.cz, +420 910 902 545.

Možnost vrácení zboží

Vrácení do 14 dnů bez udání důvodu

V souladu se zákonem máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. V této lhůtě nám můžete zboží vrátit a my vám vrátíme peníze na váš účet.

Vrácení zboží do 30 dnů

Chápeme, že někdy zboží nesedí tak, jak jste si představovali. Proto u nás máte možnost zboží vyměnit nebo vrátit do 30 dnů od doručení, pokud:

- zboží je nepoškozené a nepoužité,

- je v původním obalu s veškerým příslušenstvím.

Záruka na výrobek - 2 roky

Na všechny naše výrobky poskytujeme záruku 24 měsíců. V případě vady nebo poškození výrobku jej opravíme, vyměníme nebo vrátíme peníze v souladu s platnými reklamačními podmínkami.

Podmínky:

výrobek musí být čistý, nepoškozený, kompletní a v souladu s hygienickými zásadami.

je důležité přiložit vyplněný formulář pro vrácení zboží s uvedením čísla objednávky, popisu problému a vyplněného způsobu řešení (vrácení peněz).

Pokud si přejete zboží vrátit, informujte nás prosím předem e-mailem nebo telefonicky. Na základě vašeho požadavku zajistíme přepravu ve vhodném termínu.

Po vzájemné dohodě kurýr navštíví vaši adresu a přiveze s sebou přepravní štítek, který nalepí přímo na zásilku. Vy nebudete muset řešit žádnou dopravu a váš balík bude bezpečně doručen zpět k nám.

Případná reklamace musí obsahovat písemný popis závady nebo důvodu vrácení, který vyplníte ve formuláři pro vrácení zboží. Reklamační řízení začíná dnem, kdy obdržíme oznámení o reklamaci spolu s reklamovaným zbožím. Od tohoto dne běží zákonná lhůta pro vyřízení reklamace, která činí maximálně 30 dnů.

Finanční kompenzace bude provedena co nejdříve po doručení a kontrole zboží, nejpozději však do 30 dnů od převzetí zásilky. Pokud zákazník vrátí celou objednávku, vrátíme mu kromě ceny zboží i náklady na zpětné zaslání. V případě vrácení pouze části objednávky budou zákazníkovi vráceny peníze pouze za vrácené zboží a náklady na zpětnou dopravu ponese zákazník. V případě neoprávněné reklamace hradí náklady na dopravu zákazník.

Odpovědnost prodávajícího

Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí zákazníkem má obecně očekávanou kvalitu a výkon deklarovaný výrobcem nebo prodávajícím a že se hodí k účelu, ke kterému je výrobek obvykle používán nebo doporučován prodávajícím. Zboží musí být dodáno ve správném množství a v souladu s platnými právními předpisy. Prodávající odpovídá za vady, které se na zboží vyskytnou během záruční doby.

Záruka se však nevztahuje na případy, kdy kupující vadu sám způsobil, například nesprávným používáním nebo poškozením zboží, nebo pokud byl kupující na vadu upozorněn před převzetím zboží a z tohoto důvodu mu byla na toto zboží poskytnuta sleva.

Záruka se nevztahuje na zjevné vady, které kupující mohl zjistit při převzetí zboží, ale nezjistil je včas. Záruka se rovněž nevztahuje na vady, které jsou v rozporu s povahou zboží, ani na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným nebo nadměrným používáním. Prodávající neodpovídá za vady způsobené neoprávněným zásahem nebo neodborným zacházením, ani za vady zboží, které bylo dodáno jako bezplatný dárek.

Po obdržení reklamace je prodávající povinen neprodleně určit způsob jejího vyřízení - v jednodušších případech nejpozději do tří pracovních dnů, ve složitějších případech, které vyžadují odborné posouzení zboží, nejpozději do třiceti dnů od obdržení reklamace. Po určení způsobu vyřízení musí být reklamace vyřízena bez zbytečného odkladu, přičemž celý proces nesmí překročit zákonnou lhůtu třiceti dnů ode dne jejího uplatnění. Bylo-li reklamované zboží dodáno prodávajícímu po datu oznámení reklamace, počíná lhůta pro vyřízení reklamace běžet ode dne jeho fyzického převzetí.

Práva spotřebitele

V případě vady zboží, kterou spotřebitel reklamuje v záruční době, má spotřebitel právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady. Prodávající však může místo odstranění vady vyměnit poškozené zboží za nepoškozené.

Není-li vada odstranitelná a brání-li řádnému užívání zboží, má spotřebitel právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy a na vrácení kupní ceny. Pokud je vada odstranitelná, ale vada se opakuje nebo se na zboží vyskytuje více vad, které brání jeho řádnému užívání, má spotřebitel stejná práva - tj. výměnu zboží nebo odstoupení od smlouvy s vrácením peněz.

Tato práva platí i v případě, že oprava poškozeného zboží přesáhne lhůtu 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Jsou-li vady neodstranitelné, ale nebrání řádnému užívání zboží, má spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny.

FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ