S EMI.cz není snadné pouze objednání, ale i reklamace. Našim zákazníkům se snažíme vyhovět v jakékoliv situaci.
Je to velmi snadné:
1. Pokud nejste spokojeni s produktem z jakéhokoliv důvodu, můžete produkt vrátit.
2. Jakmile nám kurýr doručí vrácené zboží, zašleme vám peníze zpět.
Kontakt: e-mail: ahoj@emi.cz
tel.: +420 910 902 545 (8:00 - 17:00)
Místo a způsob uplatnění reklamace
Reklamaci lze uplatnit písemnou formou e-mailem nebo telefonicky: ahoj@emi.cz, +420 910 902 545. Součástí reklamace musí být písemný popis vad, které jsou předmětem reklamace a doklad o koupi zboží - faktura, záruční list nebo poštovní dodejka. Na uplatnění práv z odpovědnosti za vady (reklamaci) vždy stačí jeden z uvedených dokladů.
Reklamační řízení začíná dnem, kdy jsou splněny kumulativně všechny následující podmínky:
a) doručení Oznámení o uplatnění reklamace prodávajícímu,
b) doručení reklamovaného zboží od kupujícího prodávajícímu;
POSTUP VÝMĚNY PRODUKTU
Pokud vám produkt nevyhovuje a potřebovali byste ho vyměnit za jiný, je potřeba nás kontaktovat formou e-mailem nebo telefonicky: ahoj@emi.cz, +420 910 902 545. Do obsahu balíku vložte průvodní dopis, ve kterém bude uvedeno jaké zboží odesíláte na výměnu a za jaký produkt ho žádáte vyměnit. Rovněž tam bude uvedeno i číslo objednávky, případně faktury. Pokud žádáte zboží vyměnit za produkty v nižší hodnotě, je potřeba do průvodního dopisu připsat i číslo účtu ve tvaru IBAN, kam vám peněžní rozdíl zašleme. Pokud žádáte o výměnu produktů ve vyšší hodnotě než je hodnota původního produktu, nové zboží vám bude zasláno na dobírku v částce rozdílu. Pro správné posouzení je nutné, aby bylo reklamované zboží čisté, kompletní a v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Kupující je povinen při používání zboží dodržovat kromě obecně známých pravidel rovněž podmínky stanovené pro používání zboží v záručním listu nebo v návodu k použití, užívat a ošetřovat zboží v souladu s jeho přirozenou životností.
POSTUP REKLAMACE PRODUKTU
Pokud chcete produkt vrátit, lze ho nepoškozený zaslat do 30 dnů zpět. Kontaktujte nás formou e-mailem nebo telefonicky: ahoj@emi.cz, +420 910 902 545. Zboží je potřeba důkladně zabalit, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Do obsahu balíku vložte formulář pro vrácení zboží, který je součástí každého balíčku. Pokud by z nějakých příčin balík neobsahoval formulář pro vrácení zboží, můžete si ho přes email ahoj@emi.sk vyžádat, případně doložit pouze průvodní dopis, ve kterém bude uvedeno jaké zboží posíláte zpět, číslo objednávky, důvod vrácení zboží a číslo účtu ve tvaru IBAN. Pro správné posouzení je nutné, aby bylo reklamované zboží čisté, kompletní a v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Kupující je povinen při používání zboží dodržovat kromě obecně známých pravidel rovněž podmínky stanovené pro používání zboží v záručním listu nebo v návodu k použití, užívat a ošetřovat zboží v souladu s jeho přirozenou životností. Po převzetí balíku co nejdříve provedeme náhradu.