S EMI.cz není snadné pouze objednání, ale i reklamace. Našim zákazníkům se snažíme vyhovět v jakékoliv situaci.

Je to velmi snadné:

1. Pokud nejste spokojeni s produktem z jakéhokoliv důvodu, můžete produkt vrátit.

2. Jakmile nám kurýr doručí vrácené zboží, zašleme vám peníze zpět.

Kontakt: e-mail: ahoj@emi.cz

tel.: +420 910 902 545 (8:00 - 17:00)

Místo a způsob uplatnění reklamace

Reklamaci lze uplatnit písemnou formou e-mailem, poštou, faxem nebo na adrese: Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava, Česko, +420 910 902 545, ahoj@emi.cz. Reklamované zboží lze doručit osobně, Českou poštou nebo kurýrní společností. Při reklamacích dobírky nepřebíráme. Součástí reklamace musí být písemný popis vad, které jsou předmětem reklamace a doklad o koupi zboží - faktura, záruční list nebo poštovní dodejka. Na uplatnění práv z odpovědnosti za vady (reklamaci) vždy stačí jeden z uvedených dokladů.

Reklamační řízení začíná dnem, kdy jsou splněny kumulativně všechny následující podmínky:

a) doručení Oznámení o uplatnění reklamace prodávajícímu,  

b) doručení reklamovaného zboží od kupujícího prodávajícímu;  

POSTUP VÝMĚNY PRODUKTU

Pokud vám produkt nevyhovuje a potřebovali byste ho vyměnit za jiný, je potřeba ho nepoškozený zaslat do 30 dnů zpět. Pošlete nám ho na adresu: Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava, Česko. Do obsahu balíku vložte průvodní dopis, ve kterém bude uvedeno jaké zboží odesíláte na výměnu a za jaký produkt ho žádáte vyměnit. Rovněž tam bude uvedeno i číslo objednávky, případně faktury. Pokud žádáte zboží vyměnit za produkty v nižší hodnotě, je potřeba do průvodního dopisu připsat i číslo účtu ve tvaru IBAN, kam vám peněžní rozdíl zašleme. Pokud žádáte o výměnu produktů ve vyšší hodnotě než je hodnota původního produktu, nové zboží vám bude zasláno na dobírku v částce rozdílu. Pro správné posouzení je nutné, aby bylo reklamované zboží čisté, kompletní a v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Kupující je povinen při používání zboží dodržovat kromě obecně známých pravidel rovněž podmínky stanovené pro používání zboží v záručním listu nebo v návodu k použití, užívat a ošetřovat zboží v souladu s jeho přirozenou životností.

POSTUP REKLAMACE PRODUKTU

Pokud chcete produkt vrátit, lze ho nepoškozený zaslat do 30 dnů zpět. Pošlete nám ho na adresu: Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava, Česko. Zboží je potřeba důkladně zabalit, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Do obsahu balíku vložte formulář pro vrácení zboží, který je součástí každého balíčku. Pokud by z nějakých příčin balík neobsahoval formulář pro vrácení zboží, můžete si ho přes email ahoj@emi.sk vyžádat, případně doložit pouze průvodní dopis, ve kterém bude uvedeno jaké zboží posíláte zpět, číslo objednávky, důvod vrácení zboží a číslo účtu ve tvaru IBAN. Pro správné posouzení je nutné, aby bylo reklamované zboží čisté, kompletní a v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Kupující je povinen při používání zboží dodržovat kromě obecně známých pravidel rovněž podmínky stanovené pro používání zboží v záručním listu nebo v návodu k použití, užívat a ošetřovat zboží v souladu s jeho přirozenou životností. Po převzetí balíku co nejdříve provedeme náhradu.